BLIJ IN JE BUSINESS

VOOR ONDERNEMERS DIE DROMEN VAN EEN AANBOD WAAR ZE ZELF VAN IN DE FIK GAAN EN VAN KLANTEN WAAR ZE DOL OP ZIJN.

Eigenlijk heb je niks te klagen. Prima omzet, genoeg klanten. Maar om nou te zeggen dat je er écht blij van wordt? Neuh.

De meeste klanten kosten je alleen maar energie. En als je heel eerlijk bent, ben je ook uitgekeken op je eigen aanbod. Je kent het kunstje nu wel.

Stiekem droom je van een ander bedrijf. Met een aanbod en klanten waar je hart van in de fik gaat. Zodat je weer megaveel plezier hebt in alles wat je doet.

Maar hoe kóm je daar?

(en ontdek hoe ik jou kan helpen om weer blij in je business te worden)

Droomde je altijd van een tof bedrijf, maar…

blijfactor-deegroller-opsomming

krijg je totaal geen energie van je huidige werk?

blijfactor-deegroller-opsomming

zie je als een berg op tegen wéér een call met die energiezuigende klant?

blijfactor-deegroller-opsomming

breekt het zweet uit je al uit als je denkt aan die nieuwe opdracht die op je ligt te wachten?

blijfactor-deegroller-opsomming

word je doodmoe van het steeds achter je klanten en hun afspraken aan moeten leuren?

blijfactor-deegroller-opsomming

En staan nieuwe aanvragen je soms gewoon tegen, omdat je geen puf hebt voor nog een klant erbij?

Dan heb je misschien best een leuke omzet. Maar ’s avonds zit je uitgeput op de bank. Als een ingezakte soufflé. Leeg, want die net-niet ideale klanten hebben al je energie volledig uit je gezogen.

Maar hoe dan in vredesnaam?

blijfactor-deegroller-opsomming

Hoe kom ik ooit aan leuke klanten?

blijfactor-deegroller-opsomming

Hoe weet ik überhaupt wie wél leuke klanten voor mij zijn?

blijfactor-deegroller-opsomming

Ik kan toch niet zomaar mijn aanbod veranderen?

Je piekert je suf. Moet je maar gewoon doorgaan en je onvrede wegslikken? Je hebt toch eigenlijk niks te klagen? Of waag je de sprong en ga je nu écht zorgen dat het anders wordt?

Ik zeg: Go girl!

Want je hebt wél iets te klagen: je bent je klanten ontgroeid!

Het is tijd om te stoppen met ploeteren. Om weer blij in je business te worden is er meer nodig. Een aanbod waar je hart van in de fik vliegt, klanten waar je gek op bent (en zij op jou), kortom: een business waar je blij van wordt.

En ik help je daar met liefde bij.

Droom je van:

blijfactor-deegroller-opsomming

succes hebben door helemaal jezelf te zijn?

blijfactor-deegroller-opsomming

megaveel plezier hebben in wat je doet?

blijfactor-deegroller-opsomming

blij zijn met álles in je business?

blijfactor-deegroller-opsomming

een aanbod én klanten waar je van in de FIK vliegt?

Dan is er hoop voor je. 😉

blij-in-je-business-traject-6

Je kunt binnen 6 maanden weer compleet blij met je business zijn.

Met het Blij in je Business-traject ligt het nú al binnen handbereik. Doe je mee aan mijn traject? Dan heb je jij over 6 maanden waar je altijd van hebt gedroomd.

blijfactor-deegroller-opsomming

Meer plezier: je zit lekker in je vel én in je onderneming

blijfactor-deegroller-opsomming

Energie en inspiratie: “Yes dit is van mij, dit past helemaal bij me”

blijfactor-deegroller-opsomming

Vertrouwen in jezelf: “Het maakt me niet uit wat anderen van mij denken”

blijfactor-deegroller-opsomming

Het lef om jezelf grootser neer te zetten

blijfactor-deegroller-opsomming

Je weet precies wat je moet doen om je leukste klanten aan te trekken

blijfactor-deegroller-opsomming

Een succesvol bedrijf waarmee jij 100% blij bent

Blij in je Business: succesvol worden door 100% jezelf te zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat je alleen maar succesvol kunt zijn als je helemaal jezelf bent. Daar ligt in mijn visie de sleutel tot succes.

Succesvol zijn met iets wat je niet helemaal te gek vindt is namelijk onmogelijk. Dat kost je te veel energie. De klanten die je ermee krijgt kosten je te veel energie. Het is duwen, trekken en sleuren. En dáár was je klaar mee, remember?

Daarom ligt de focus in mijn Blij in je Business-traject volledig op jou. Ik help je om 100% als jezelf te gaan ondernemen.

Dat betekent dat geen enkel traject in de Conceptenbakkerij hetzelfde is. Ik geloof niet in one-size-fits-all, maar in your-size-fits-you. Het Blij in je business-traject is daarom volledig op maat voor jou.

blij-in-je-business-traject-7

Even voorstellen

Ik ben Marjolein: Blij in je business-coach.

Ik ben er voor die ondernemers die nix te klagen hebben. Vinden ze. Omdat ze best een lekkere omzet hebben, klanten zat. Maar diep van binnen weten ze dat het anders kan. Leuker vooral. Klanten waar ze van in de fik vliegen, in plaats van er hard voor weg te willen rennen.

En ik weet precies hoe het voelt, want ik was ooit zelf die ondernemer die vond dat ze niet mocht klagen (maar dat stiekem toch deed 😉).

Alles veranderde toen ik besloot het op mijn manier te doen. Zonder na te denken over wat hoort, moet of kan (volgens anderen dan 😇). Nu werk ik met de allerleukste klanten van de wereld. En dat gun ik iedereen! Dus richtte ik De Conceptenbakkerij op.

In mijn Conceptenbakkerij mixen we al jouw favoriete ingrediënten tot een knettergoed aanbod, waarmee je de tofste klanten aantrekt.

blij-in-je-business-traject-8

Mijn visie op succesvol ondernemen? Wees 100% jezelf en heb plezier!

Want: zonder plezier geen succes.

Maar ook: zonder leuke klanten geen plezier.
En zonder gaaf aanbod geen leuke klanten.

Wat jij verstaat onder plezier, succes, leuke klanten en een gaaf aanbod bepaal je helemaal zelf! Maar om dat allemaal te definiëren, sta ik je met heel veel liefde terzijde als je cheerleader, vraagbaak, messenslijper, raad van advies en leraar.

Gaan wij samenwerken, dan wil ik je je écht goed leren kennen. Ik wil weten waar je van in de fik gaat, waar je ontzettend gelukkig van wordt en hoe je leven eruitziet als alles kon wat je wilde. Dát zijn namelijk de ingrediënten voor jouw succesrecept. En daarmee maken we jouw eigen unieke business. Op jouw manier. Zonder te letten op wat anderen doen of vinden. Spannend. Maar té gaaf. Alleen zo krijg jij ook meer blij in je business!

Deze blije ondernemers namen al een kijkje in mijn keuken.

"Wat mij aanspreekt aan Marjolein als mens en als coach is haar authenticiteit.
Zij stemt af op de persoon en situatie en daardoor weet zij de juiste vragen te stellen en te anticiperen. Dit betekent dat zij met vervolgacties kan afwijken van het originele plan omdat er blijkbaar eerst iets anders nodig is. Door die persoonlijke benadering voel ik mij op mijn gemak en begrepen. Er is ruimte voor alles wat er speelt. Menselijk en recht voor zijn raap.
Marjolein weet waar ze over praat, heeft bergen energie, is enthousiast en zeer betrokken.
Ik kijk er in vertrouwen naar uit om de reis in dit coachingstraject voort te zetten!"

Laura Kluft

Connecting Journeys

Heel blij ben ik met Marjolein! Marjolein denkt met je mee, geeft tips, stof tot nadenken waarmee ik aan de slag ben gegaan. Ze kijkt ook naar jou als persoon en coacht puur wat bij je past (maatwerk). Uiteindelijk moet je het zelf doen (wat ik heel spannend vond). Maar samen hebben we een tof traject afgerond en mijn bedrijf staat nu als een huis! Dank je wel Marjolein en ik raad je van harte aan!

Esther Methorst – Van Wijk

Webjuffie

Marjolein is sinds een jaar mijn Business Coach. Zij heeft mij geholpen een duidelijker beeld te krijgen van wat ik wil met mijn bedrijf. Marjolein is flexibel, maar geeft je ook een  ‘schop onder je kont’ wanneer dat nodig is. Ze staat altijd voor je klaar. Bij appjes en telefoontjes tussendoor reageert ze dezelfde dag nog. Super fijn dus! Daarnaast krijg ik altijd inspiratie van onze gesprekken waardoor ik meteen daarna al zaken uitwerk.

Jacqueline Blees

High End Support

Blij in je Business klinkt zalig, maar wat krijg ik dan precies?

Dat zal ik je eens haarfijn vertellen 😉

We trappen af met een nulmeting en een kick-off, waarin ik je het hemd van het lijf vraag. Daarna krijg je 6 maanden lang:

blijfactor-deegroller-opsomming

2 calls per maand van 30 minuten

blijfactor-deegroller-opsomming

Plan (niet als doel, maar als middel om die gave doelen te bereiken)

blijfactor-deegroller-opsomming

Support: via mail, whatsapp en eventueel bellen als dat nodig is (op afspraak)

blijfactor-deegroller-opsomming

Uitdagende opdrachten

blijfactor-deegroller-opsomming

Heel veel lol

dcb-icon-infobox-pollepel

Kies je voor het VIP-traject? Dan krijg je daarnaast:

blijfactor-deegroller-opsomming

2 extra calls van 30 minuten tijdens het traject

blijfactor-deegroller-opsomming

2 livedagen op een locatie die we samen kiezen

blijfactor-pollepel-links

Maar eigenlijk koop je gewoon jouw business 2.0

Waar je knettergelukkig van wordt. Waarin je elke dag lol hebt in wat je doet. Zodat je elke dag blij in je business bent!

Word je al blij van dit idee?

blij-in-je-business-traject-11

Wat is meer blij in je business je waard?

Wat is het je waard om elke dag juichend je bed uit te springen omdat je zulke gave dingen mag doen? Om alleen nog te doen wat je het allerleukst vindt, met de klanten waar je compleet van in de fik gaat? En om daarmee als kers op de taart ook nog eens je omzet te zien groeien?

Want trust me, dat gáát gebeuren. Verkopen is straks zó veel makkelijker! Tegen blij in je business is niets bestand, en dat ga je elke dag merken.

Het gevolg? De meeste van mijn klanten hebben hun investering er uit voor het traject klaar is. En jij waarschijnlijk ook.

Kost dat dan?

Je investering voor succesvol ondernemen en meer blij in je business is 4.997 euro. Betaal je liever in termijnen? Dat kan! Je betaalt dan in 6 termijnen van 840 euro.

Kies je voor het VIP-traject, dan betaal je 6.497 euro (of 6 x 1125 euro).

kost-dat-dan

Ik moet je wel waarschuwen.

Stap je in het Blij in je business traject? Dan is er geen weg meer terug. Dan neem je nooit meer genoegen met een net-niet ideale klant. Je wordt veel kritischer. En je zult vaker nee gaan zeggen.

Durf je het aan?

blij-in-je-business-traject-9

Mijn blijfactor is tegenwoordig 11!

Het Blij in je business-traject past perfect bij je als je…

blijfactor-deegroller-opsomming

al een paar jaar meedraait als ondernemer

blijfactor-deegroller-opsomming

best je oké bent met je omzet

blijfactor-deegroller-opsomming

geen moeite hebt om klanten te vinden

blijfactor-deegroller-opsomming

wél moeite hebt om écht leuke klanten te vinden

blijfactor-deegroller-opsomming

niet meer zo gelukkig wordt van het ondernemen

blijfactor-deegroller-opsomming

toe bent aan anders, leukers, fijners…

… zodat je écht succesvol kunt gaan ondernemen op jouw manier!

Deze vragen worden vaak gesteld:

Garanties heb je nooit. En ik beloof nix. Maar wat ik wél weet, is dat als je echt wilt, en er echt voor wil gaan, transformatie onvermijdelijk is. There’s no way back, darling…

Alles kan, maar waarom stel je het neerzetten van de basis uit? Hoe kun je een nieuwe website maken als je niet weet voor wat en wie? Hoe kun je eerst meer omzet maken met iets wat je niet gelukkig maakt? Gaat niet gebeuren. Echt niet. Het beste moment is altijd nu.

Vind ik niet gek hoor. Het is ook geen krentenbol die je koopt. Maar ga eens na wat je vakantie kost. Of die leuke auto. Of elke week uit eten… Aan dit traject hou je iets over wat je je hele leven meeneemt: de leukste versie van jezelf. Ik zou het wel weten.

Ik ga ervan uit dat je 1 dag per week besteedt aan werken áán je bedrijf i.p.v. erin. Maar dat zou je óók moeten doen als je geen traject bij me volgt. Je bedrijf wordt niet vanzelf succesvol... 😉

Nope. Groepstrajecten vragen om vaste programmaonderdelen. Om templates. Dat wil ik niet. Ik wil dat het traject zich volledig vormt naar jou en je wensen. Ik wil de benodigde ingrediënten naar hartenlust kunnen mixen om jou het lekkerste bedrijf te bieden. Dat gaat niet in een groep. Dus doe ik dat niet.

Nee. Dat is er niet. Ervaring leert dat die 6 maanden echt nodig zijn om te bereiken wat je wil: jouw business 2.0

Twijfel je nog?

Dat is natuurlijk helemaal oké. Plan vooral een call met me in als je …

blijfactor-deegroller-opsomming

toe bent aan meer blij in je business

blijfactor-deegroller-opsomming

het lekkerste aanbod ooit wil neerzetten

blijfactor-deegroller-opsomming

klanten wil waar je van in de fik gaat

dcb-icon-infobox-pollepel

Maar plan vooral GEEN call in als:

blijfactor-deegroller-opsomming

je denkt dat blij een emotie is die op de kleuterschool thuishoort…

blijfactor-deegroller-opsomming

je het zalig vindt om ’s avonds om 20 uur uitgeteld op de bank te hangen, te brak om jezelf nog naar bed te sleuren.

blijfactor-deegroller-opsomming

je denkt dat je na een half uurtje met mij zelf wel verder kunt (would be nice, snap ik 😉)

blijfactor-deegroller-opsomming

je denkt: hoezo moet mijn werk leuk zijn? Het is maar werk!!

blijfactor-deegroller-opsomming

je het prima vindt om wakker te liggen van de call die je morgenochtend hebt met die ene klant…

Als je je hierin herkent: mij nie bellen!

En? Ben je hongerig naar meer blij in je business?

Snak je naar klanten die bij je passen?

Naar een aanbod waar je zó blij van wordt dat je stiekem jaloers bent op je klanten?

En kan je niet wachten om jouw eigen exclusieve ‘schop onder je kont’ te krijgen?